فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: روابط عمومی مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی است که باید به همت مسؤولان روابط عمومی‏ ها، شعار امسال باید به عنوان یک رویکرد و راهبرد در بین مردم اشاعه و رواج یابد.

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب ری، “ابوالقاسم مهری” در گفت وگو با خبرنگار دیمه نیوز، با اشاره به پشت سر گذاشتن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی اظهارکرد: روابط عمومی ها در سازمان ها نقش های زیادی را بر عهده دارند که از آن جمله می توان به توزیع اطلاعات، انجام تبلیغات و برقراری ارتباط دو سویه بین مخاطبان و مدیریت سازمان اشاره کرد. وی گفت: روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی متعلق به جامعه مدرن و یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد. مهری افزود: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری کنند. وی روابط عمومی را مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی توصیف و بیان کرد: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی ها است و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود. فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به نامگذاری امسال به “اقتصاد و فرهنگ با تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی” از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: به همت مسئولان روابط عمومی‏ها، شعار امسال باید به عنوان یک رویکرد و راهبرد در بین مردم اشاعه و رواج یابد. وی خاطرنشان کرد: تحقق این انتظارات فقط در صورتی عملی می‏شود که روابط عمومی‏ها در کارشان علاقه داشته باشند و با بینش، علم و آگاهی در این حوزه فعالیت کرده و پیگیری مستمر داشته باشند. انتهای پیام/م

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =