عدم وجود پول در عابربانک های شهرری در روزهای اوج خرید مایحتاج عید سبب سردرگمی شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب ری، گزارش میدانی خبرنگار ره به ری نشان از نارضایتی مردم شهرری از عملکرد عابربانک‌ها دارد. عابر بانک‌هایی که شاید در طول سال به خوبی جواب گوی متقاضیان هستند، اما در روزهای پایانی سال و روزهای اولیه سال، تنها جوابی‌هایی که به مخاطب می‌دهند این است، که مبلغ مورد نیاز موجود نیست و یا دستگاه قادر به پاسخگویی نمی‌باشدو... عابر بانک‌هایی که عمدتا چراغ پرداخت آن‌ها خاموش است. در این میان، تکلیف جمع کثیری از مردم که برای تهیه پول نقد به عابر بانک‌ها مراجعه می‌کنند چیست؟ امروز اکثر کسانی که به عابربانک‌ها در سطح شهرستان مراجعه کرده بودند، قبل از آن حداقل سه الی چهار عابر بانک دیگر مراجعه کرده و با پیام‌هایی که نشان از نبود پول در دستگاه بود مواجه شده بودند. برای مثال از مسیر ابن بابویه تا میدان فرمانداری اکثر عابربانک‌ها، از عابر بانک کنار درمانگاه شهدای شهرری (میدان صفائیه) و عابر بانک پست بانک (نزدیک مسجد فیروزآباد) گرفته تا عابر بانک ملت در میدان فرمانداری، توانایی سرویس دهی به همشریان را نداشته و موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده‌اند. ساکنین شهرری می‌دانند، مسیر میدان صفائیه تا مسیر میدان فرمانداری مسیر کوتاهی نیست و برای طی این مسیر با وسیله نقلیه حد اقل ۱۵ دقیقه طول می‌کشد (در صورت نبود ترافیک) و این خیلی بد است که شهروندان در طول این مسیر به پنج الی شش عابر بانک مراجعه کنند و از ان‌ها دست خالی برگردند. همواره در اوایل سال و روزهای پایانی سال، سرویس دهی به خصوص در پرداخت اسکناس به مردم دچار مشکل می‌شود. مشکل کجاست؟ یا سامانه شتاب مشکل دارد (که بعید است) یا مشکل فنی است (که خیلی کم پیش می‌آید) یا به دلیل مراجعه بالای مردم و عدم توجه مسئولین بانک به پول گذاری در عابر بانک، پول درون دستگاه تمام شده است. طبیعتا در روزهایی که تب خرید در جامعه بالا می‌رود، میزان پول گذاری در عابر بانک‌ها نیز باید از سوی مسئولین بانک بیشتر شود و توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند. دوم فرودین امسال، این عدم پول به قدری در عابر بانک‌ها مشاهده شد که مسئول گروه نظارت و کنترل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ازاعزام تیمهای گشت برای پول‌گذاری در عابربانک‌ها خبر داد. این مشکلی است که این روز‌ها دوباره بوی آن به مشام می‌رسد و این نگرانی وجود دارد که‌‌ همان طور که اکنون مردم با کمبود پول مواجه‌اند، در روزهای اول عید نیز افرادی که به عابربانک‌ها اعتماد کرده‌اند با این مشکل مواجه شوند. اما توصیه «ره به ری» به همشهریان عزیز، در صورتی که مبلغ دریافتی را به عابر بانک اعلام کردید و مبلغ از حساب شما کسر شد و با وجود این کسر شدن مبلغ، با نبود پول مواجه شدید و تا ۷۲ ساعت بعد این مبلغ به حساب شما بازنگشت، حتما شماره تلفن ۲۹۹۱۱ میز امداد بانک تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید. انتهای پیام/م

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =