پروژه متروی ورامین دارای سه مسأله و مشکل است که در این سه موضوع اختلاف نظرهای بین شرکت مترو و مسئولان شهری ورامین وجود دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب ری، به نقل از ورامین ما؛ پروژه متروی ورامین از مطالبات جدی و مهم مردم و مسئولان شهرستان ورامین طی ۱۰ سال گذشته بوده به طوری که همواره مدیران و مسئولان ورامین در تریبون های عمومی و دیدار با مسئولان کشوری خواستار تسریع در روند اجرای متروی ورامین شدند. پس از آغاز به کار پیمانکار متروی ورامین در بلوار امام رضا(ع)، جمعی از ساکنان این منطقه با ارسال نامه های متعدد و دیدار با مسئولان شهری اعلام کردند که با اجرای پل روگذر راه دسترسی به واحدهای تجاری و منازل مسکونی آنها از بین می رود و به همین علت خواستار اجرای طرح به شکل زیرگذرشدند و این مسأله باعث توقف پروژه متروی ورامین در بلوار امام رضا(ع) شد. ایجاد اختلاف در پروژه متروی ورامین و نیمه کاره ماندن این طرح در بلوار امام رضا مشکلات فراوانی را برای ساکنان آن منطقه ایجاد کرد به طوری که در بیشتر ساعات شبانه روز آن مناطق شاهد ترافیک شدید به علت کم شدن عرض خیابان بود. در این میان برخی زمزمه ها نیز از تبدیل متروی ورامین به قطار و راه آهن بین شهری حکایت دارد که متأسفانه برخی مسئولان و متخصصین مترو نیز این زمزمه ها را تأیید می کنند. سید رضا طباطبایی درباره آخرین وضعیت متروی ورامین اظهار داشت: پروژه متروی ورامین دارای سه مسأله و مشکل است که در این سه موضوع اختلاف نظرهای بین شرکت مترو و مسئولان شهری ورامین وجود دارد. معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ورامین افزود: پل بلوار امام رضا(ع)، تعداد ایستگاه های متروی ورامین و زیر زمین یا روی زمین بودن پروژه مترو ورامین از مهمترین موضوعات اختلافی بین شرکت مترو و شهرداری است. وی ادامه داد: جلسه ای در محل فرمانداری ورامین برگزار و مسئولان شهرداری ورامین، شرکت مترو و پیمانکار طرح متروی ورامین نظرات خود را بیان کردند که در نهایت یکی از مناقشات میان مترو و شهرداری ورامین در این جلسه حل و فصل شد. طباطبایی اضافه کرد: در گذشته برخی ناهماهنگی ها بین مسئولین مترو و شهرداری ورامین صورت گرفت و اطلاع کافی از نوع سازه های اجرایی در پل بلوار امام رضا(ع) وجود نداشت و فرمانداری شهرستان با ورود به این امر مهم، خواستار رفع سوء تفاهمات شد و خوشبختانه با برگزاری این جلسه این مهم محقق شد. این مسئول بیان داشت: با توافق صورت گرفته مقرر شد تا پل به صورت ستونی و با ۹ دهانه ایجاد شود تا بدین وسیله علاوه بر از سرگیری پروژه متروی ورامین، مشکلی برای ساکنان میدان رازی ورامین نیز ایجاد نشود. انتهای پیام/م

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =