حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
امام جمعه موقت ورامین مطرح کرد:

تداوم راه رئیسی با انتخاب رئیس جمهور شایسته

تداوم راه رئیسی با انتخاب رئیس جمهور شایسته

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: موضوع انتخابات ریاست جمهوری، از اهمیت ویژه‌ای دارند و مردم می‌توانند ضمن حضور حداکثری، با انتخاب رئیس جمهور شایسته، راه شهید رئیسی در خدمت رسانی به مردم را امتداد دهند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) اقامه شد اظهار داشت: امروز مساله انتخابات، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است.

وی افزود: مردم باید با شکوه هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب رئیس جمهور شایسته، مسیر رئیس جمهور شهید را امتداد دهند. بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نامزدها و طرفداران آنان باید در زمان تبلیغات، اخلاق را رعایت کنند.

خطیب جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: شهید رئیسی یک رئیس جمهور مردمی، مجاهد، انقلابی و سازش ناپذیر بود که شهادتش ضایعه بسیار سنگینی برای جامعه اسلامی است، مردم با حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت این رئیس جمهور شهید، حماسه خلق کرده و ثابت کردند که قدردان تلاش مسئولان هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر رژیم کودک کش اسرائیل اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی توطئه بزرگ اقتصادی دشمن به نفع رژیم صهیونیستی و علیه ایران و مقاومت را برهم ریخت و معادلات و مناسبات منطقه را تغییر داد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: آن‌ها می‌خواستند، رژیم غاصب صهیونیستی را بر روابط و اقتصاد کل منطقه غرب آسیا و جهان اسلام مسلط کنند ولی طوفان الاقصی تمام معادلات آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر هم ریخت و اجازه نداد خواب آشفته آنها تعبیر پیدا کند.

وی با تسلیت شهادت شهید آبیار در حمله اخیر رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: صهیونیست‌ها سعی کردند تا با جنایات وحشیانه علیه مقاومت این شکست‌های مفتضحانه را پنهان کنند ولی همگان به خوبی می‌دانند که صهیونیست‌ها در باتلاقی گرفتار شده‌اند که هرچه دست و پا می‌زنند، بیشتر فرو می‌روند.

وی گفت: تعداد بمب‌هایی که اسرائیل بر سر مردم غزه ریخته از تعداد تمام بمب‌هایی که در جنگ جهانی دوم استفاده شده، پیشی گرفته است، صهیونیست‌ها از ۷ اکتبر تاکنون بیش از ۷۰ هزار تُن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته است.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: ۲۴۵ روز و بیش از هشت ماه است، که غزه و رفح در خاک و خون غوطه ور بوده و بیش از ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر اعم از زن، مرد و کودک به شهادت رسیدند ولی سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری کور و لال هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از